niedziela, 18 grudnia 2016

Subtelna opowieść o matce i córce w kolorowance "Memory"

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

Jakiś czas temu przekopywałam się przez eBay w poszukiwaniu zupełnie innej książki i przypadkiem natknęłam się na koreańską kolorowankę "Memory", która oczarowałam mnie swoją tematyką - a mianowicie jest to subtelna opowieść o związku matki z córką. Nie namyślając się wiele dorzuciłam ją do koszyka i tym sposobem kilka dni temu dotarła do mnie z Korei :-)

"Memory" ma trochę większy format niż większość moich kwadratowych kolorowanek. Jej wymiary to 26x26 cm. Ilustratorem tej słodkiej książki jest Kim Eun Ki, ale niestety nie mam pojęcia, czy jest to kobieta czy mężczyzna i wcześniej nie spotkałam się z tym nazwiskiem. Wprawdzie kiedyś uczyłam się czytać koreańskie pismo, ale niewiele mi z tego w głowie zostało, a i Korea nie jest obszarem mojej specjalizacji ;-)

Okładka książki jest gładka, biała, z obrazkiem dziewczyny, a raczej burzy włosów dziewczyny i ma skrzydełka. W środku znajdziemy dwie pomarańczowe, puste strony (nie wiem po co aż dwie), które oddzielają nas od obrazków. Następnie jest strona tytułowa i strona na umieszczenie swojego imienia. Dalej mamy szereg obrazków w większości przedstawiających matkę z córką, a do tego trochę kwietnych wzorów, jakieś napisy po koreańsku, kilka widoczków, strony z rzeczami do kolorowania, postacie, a nawet zwierzątka - w sumie 22 obrazki rozkładowe na dwie strony i 21 obrazków na jedną stronę. Na końcu jest również strona, gdzie można wpisać od kogo dla kogo jest ta książka i np. dać całą pokolorowaną swojej mamie w prezencie, a również zestawienie wszystkich obrazków i strona z tekstem po koreańsku.

Poniżej kilka wybranych ilustracji z "Memory":

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

kolorowanka "Memory" Kim Eun Ki

Papier w "Memory" jest przyzwoitej grubości, gładki i biały. Jego jakość określiłabym jako przeciętną, ale dla mnie przeciętny to taki, w którym użyję też kredek akwarelowych lub Inktensów na mokro, a może i farbek :-)

Kolorowanka "Memory" nie jest niestety łatwo dostępnym tytułem. Obecnie jedyna możliwość, to sprowadzenie jej z Korei. Można ją znaleźć na eBayu w cenie 26-28 USD w zależności od sprzedawcy. Wpisujcie hasło "miss mom memories".

A zainteresowanych obejrzeniem pełnej zawartości książki zapraszam na jej przegląd na moim kanale YouTube:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz